Nuffnang-ADVertisemeNT

Assalamualaikum~~

Sunday, April 24, 2011

Roommate - Kawan.Sahabat.Teman

diam xdiam, dh 2 sem i kat ipg kdri. jadual kat cni mmg padat, buat hidup i bertambah miserable, xtentu hala. otak i jd smakin serabut! haizz... tp i xstres pon. sebab i ada rumet penyayang! dia syg i tangat2. sy punnn.. nama dia Alimi. dia ni mmg comel. i xsgka plak masa mula2 masuk dulu i akan ada rumet sekiut dia. heeee... sukanya sukanya! <3 everytime i ada masalah, pasti dia akan tanya, cuba nk selesaikan masalah2 i. hehe.. baik kan dia. ko ade?? xde kannnn.. HAHA.. dia ni suka kalau diusik bertubi2. lagi2 kalau diperli2, dicubit2 manja.. dia xmarah pon. paling teruk pon dia merajuk. tp xlama pon dia merajuk. kalau buat 'cikucak', msti hilang punye kemerajukan dia tu.. hehe.. i bersyukur sgt dpt rumet mcm dia. dpt mknan free.. mknn berlambak dlm bilik. jimat la duit i.. hehe.. i harap i akan kekal sebilik dgn dia smpai kami kena keluar dr hostel.. :)

4 comments:

Paul Stewart said...

ha3... so sweeeeeeeeeeeeeeettttttttttt!!!!! hak3...

yin yuki said...

haha.. bunyi mcm alimi tu sokmo kene buli je..

Arnain said...

Hahaha.
Like skali.

Aizuddin said...

paling like!