Nuffnang-ADVertisemeNT

Assalamualaikum~~

Saturday, May 21, 2011

CintA yg tak kesampaian~~ the time WILL COME... insyaAllah~~

Assalamualaikum n hye ALLS~~ camne sahabat2 yg dikasihi?? semoga berada di dalam keadaan sihat hendaknya.. anakanda di sini sihat sentiasa (eh dh mcm tulis surat tak rasmi kat mak di kg laa pulak)... hahaha.. 
this week entry... ermm.. isk3~~ sedeh2.. korang layan jelaa~~



saat terindah saat bersamamu
begitu lelapnya aku pun terbuai
sebenarnya aku tlah berharap
ku kan memiliki dirimu selamanya
segenap hatiku luluh lantak
mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
sungguh ku tak mampu
tuk meredam kepedihan hatiku
untuk merelakan kepergianmu
ingin kuyakini cinta ta kan berakhir
namun takdir menuliskan kita harus berakhir


segenap hatiku luluh lantak
mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
sungguh ku tak mampu tuk meredam kepedihan hatiku
untuk merelakan kepergianmu
ohh…ohh…
ku tak sanggup merelakanmu..
ohh…ohh…ohh..
segenap hatiku luluh lantak
mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
sungguh ku tak mampu
tuk meredam kepedihan hatiku
untuk merelakan kepergianmu

sronok gak layan lagu nih mlm2 buta camni.. layan perasaan kot.. hahaha... bile dgr je lagu nih, tringat kisah ak ngan die dlu.. biasa laaa, skali skala trkenangkan kisah lalu.. amik pngajaran.. buang yg keruh amik yang jernih.. sesungguhnya Allah Maha Mengetahui atas apa yg berlaku.. anyway ak nk berterima kasih kpd UST FARIZUL sbb byk bg bimbingan n nasihat kat akuw... 

Otai.. Ust Farizul~~

kalau x, dh ke mana dh aku neh~~ spanjang brada kat LEBEST tuh, UST FarizUl nih dh mcm abg aku dh.. die yg ngaja aku segala-galanya tentang ISLAM~~ terima kasih Ya Allah krn bagi UST FARIZUL utk bimbing ak supaya tdk tersesat dlm dunia REMAJA yg penuh dgn tipu daya syaitan dan pengaruh hawa nafsu.. payah oii nk idop dlm zaman remaja ni.. nk2 dalam keadaan dunio loni..

masa mula2 nk ckp kat si dia yg aku nk mntak putus punye laa payah.. hahahaha.. tp last2 ckp gak.. biasa sudahh.. insyaAllah kalu dh jodoh xkan lari kemana..

ust farizul pesan, xsoh nk mikir lagi pasal cinta2 neh.. BLAJA DULU.. smpai masa kawin ah~~ FROM NOW ON, AK BERPEGANG PADA KATA2 UST FARIZUL... 



sekian sahaja nukilan ambe pada mlm nih~~ IGT YE KAWAN2, BLAJA DULU tau

AssalamualaikuM~~~
InsyaAllah~~


9 comments:

Aizuddin said...

muzakkkk...hahaha..aku baru baca post mu hk nie..x sangka plop aku..haha..sedih molep..xpe..insya Allah, ajal maut, jodoh pertemuan ditangan Allah :)

Ahmad Al-Muzakkir said...

its ok din~~ jgn sedeh2.. nk royak ko mg, maso nk gitau kat si dia yg ak nk putuh tuh ak nangis tau, begitu juga dgn si dia.. tp ak ikhlas.. Allah Maha Mengetahui apa yg lebih baek utk hamba-Nya~~

so pesanan kpd DIN especially n rakan2 yg laen.. blaja dulu.. cinta2 nmbor 2.. ~~

Aizuddin said...

hehe..muzak nangis :p *terkedu*


ok..tq muzak atas pesanan tuh :D

Mosaic said...

owh same la muzark. blaja dulu kan.. jdi cm aq ni bru tau...abg onaqo :)

Mosaic said...

Muzark, kite serupe. blaja dulu an3. HAHA.. Arnain - ^^

Ahmad Al-Muzakkir said...

din: biasa aja din~~ xkan xpenah nangis kot.. hahaha

abg naqo: betol3.. bila dh jadik camtu, kita yg tanggung risiko..

dzul:yeke serupa?? hahaha.. gurau2.. blaja tinggi2 baru bleh jaga anak orang~~ berat tanggungjawab wooo~~

Anonymous said...

yeahhh. bcinte lps kawen, lg best. inshaAllah :)

Anonymous said...

bertuah nye bakal jauzah nanti dpt miliki akhi :)

Anonymous said...

maaf..zaujah :)